به گزارش روابط عمومی گروه سرمایه گذاری همتاسازان نوین داتیس، آقای مجید خالقی مدیریت این شرکت صبح امروز در آیین رونمایی از سامانه CRM داتیس گفت: سی‌.آر‌.ام نه تنها یک ابزار تکنولوژیک، بلکه یک استراتژی جامع برای بهبود تعاملات با مشتریان و افزایش ارزش کسب و کار است.

وی افزود: مدیریت ارتباط با مشتری نه‌تنها به ما در مراقبت از مشتری کمک می‌کند، بلکه ارتباط بین اعضای کسب‌وکارمان را هم به‌شدت بهبود می‌بخشد.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه نرم افزار crm برای تسهیل اجرای استراتژی‌های سازمانی طراحی شده است؛ به منظور شفاف‌سازی و بکارگیری این نرم‌افزار، یک تقسیم‌بندی سازمانی نیز برای آن تعریف کرده‌ایم که شامل رده های مختلف ازجمله نمایندگان، کارشناسان، مدیران فروش و.. است که به تفکیک هر یک گزارشات جامع و گردش کار مجزا دریافت خواهیم کرد.

خالقی با بیان اینکه پیش از این، پرتال جامع آموزش طرح‌های فروش گروه داتیس در اختیار نمایندگان این شرکت قرار گرفته است، گفت: مشتری مداری صرفا به شعار “حق با مشتری بودن” ختم نمی‌شود چراکه این اتفاق زمانی می‌افتد که در ارائه خدمات به مشتری فراتر برویم و ارزش های بسیار بالایی را در زمان ارائه خدمات به مشتری داشته تا فعالیت خود را ارزشمند کنیم.